lørdag den 29. november 2008

Jeg er lost...

-
Så er november måned ved at være overstået. Der er 1 måned til juleaften og lidt mere til 2009. Jeg kan se tilbage på det værste år i mit liv. Et år fyldt med oplevelser, men samlet et dårligt år. Jobsituationen og boligproblemer nu. Adskillelse fra Sofie og børnene. Økonomiske kvaler, skænderier, gråd, længsel, savn, vrede, frustration.
Men også et interessant år, med et væld af nye opleveler og gøremål. Japan er mindre end 6 dage væk, og allerede om 2 dage skal jeg indspille min første musikvideo! Det har været et turbulent og rodet år, og jeg er slet ikke stolt af min egen indsats. Heldigvis kan det nu snart kun gå en vej, og det er fremad...
Jeg ser Lost, den amerikanske tv-serie, som har gået sin sejrsgang i hele verden, og som indtil videre er ganske spændende. Måske ikke så supersmart at se et flycrash få døgn inden jeg selv skal på vingerne, men det betyder intet nu. Er jeg selv lost? Er der mon nogen vej frem? Som Majbrit sagde i sidste uge ved Susis reception, så skal jeg selv, og kan selv ændre denne rådne situation. Nærvær er vist et kerneord.
Min lille russiske flirt er ikke smart, for jeg fornemmer klart at jeg ikke er klar, og at der er alt for stor aldersforskel samt mentalitetsforskel. Ksenyia ringede for 2. gang og hun skriver bedre engelsk end hun taler. Men selvfølgelig vil jeg gerne se hende. Jeg trænger til kærlighed og kærtegn.
.

Ingen kommentarer: